loading...
مجمع ذاکرین
علیرضا بازدید : 239 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

 

دریافت شب اول محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

کوچه به کوچه می گردم،ای وای میبینی چه کردم(زمینه)

یا سفیرالحسین(نوای)

نامت جوشش من است کیف می کنم(رجز خوانی)

باز محرمه،دل پر از غمه(شور)

مجنون به نصیحت دلم آماده است(رجزخوانی)

توی آتیش جهالت این کوفی ها می سوزم(واحد سنگین)

باز میخوام مستی کنم،بیرق غم بیارید(واحد)

ما سمت هر نبی ول نمی شویم(رجزخوانی)

دلم و میخری حسین،از همه بهتری حسین(شور)

محرمه حی العزا،محرمه حی البکا(شور)

خداروشکر،نمردیمو بازم دیدیم محرمو(شور)

ما سینه زنان پیر و جوان نوکرت هستیم(شور)

 

دریافت شب دوم محرم الحرام92

روضه

خیمه تا نزن کربلا،توی این وادی پر بلا(زمینه)

فریاد یا محمدا،حسین رسید به کربلا(نوا)

هرکسی نام کسی برد و سرش بالا رفت(شور)

سینه بزن ،هروله کن یک دلشو توی هیئت ها(شور)

چیه زینب غم گرفتی،باز تو که ماتم گرفتی(واحد سنگین)

بسم الله محرمه،بسم الله فصل غمه ،بی قرارم دلم دخیل علمه(واحد)

چی کربلاست،که از بوی سیب می یاد(شور)

آه ارباب نفس چند نفر دست شماست(رجزخوانی)

به نیم قطره اشک محرمت ندهم(رجزخوانی)

دوباره مستم از این باده،یه احساس خوبی بهم داده(شور)

سلام بیرق علم،سلام شعر محتشم،سلام ساقی حرم(شور)

 

دریافت شب سوم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

خوش به حالت که تو بابا داری(روضه)

روضه بخش چهارم

عمه می دونم،طاقت نداری،ولی تو رو به خدا بریم دم خرابه(زمینه)

یا بنت الحسین،یا بنت الحسین ،رقیه جان(نوا)

یه عالمه حرف نگفته دارمو(شور)

بلای من رو توی عالم ،ندیده زجر شده وبالم(واحد سنگین)

یا رقیه می گم آغاز میکنم،یا رقیه پرواز می کنم(واحد)

مادرم داد به من درس محبت اما (رجزخوانی)

وای حسین،وای حسین(شور)

تو نابی،مهتابی،دلخوشی جان دل اربابی(شور)

عمریه من مجنونمو،از غمت من حیرونمو(شور)

دارالمجانین روی حسینه،کعب العشاق روی حسینه(شور)

دردهای من یکی دوتا نیست،پنجره ام رو به خدا نیست(شور)

من آن نیم که دل از مهر دوست بردارم(شور)

 

دریافت شب چهارم محرم الحرام92

روضه

الهی زینب بمیره،این طور غریب نبینه تو رو(زمینه)

یا ابناالزینب،یا ابناالزینب،فدای فدای تو(نوا)

روز قیامت ناگهان در حشر غوغا می شود(رجزخوانی)

بازم دل من غرق هیاهو شد،ذکر لب من نغمه یا هو شد(شور)

عمه جان،عمه جان(شور)

کاش دایی بده اذنمون،تا باشیم پناه حرم(واحد سنگین)

ارباب دلم بی قرارته،چشامم عزادارته(واحد)

با جمله ارباب دلبر زینب،ما رو ز مجانین حسین بنویسند(رجزخوانی)

زینب زینب زینب(نوا)

نوکر زینبمو عبد شه کرمم(شور)

بی تو غرق آتیشم،با تو غرق تشویشم(شور)

دل هرکی یه یاری داره،دل ما با حسینه(شور)

 

دریافت شب پنجم محرم الحرام92

روضه

واسه چی عمه چشمام رو گرفتی(زمینه)

عبدالله بن الحسن، عبدالله بن الحسن(نوا)

دلمو مبتلا کن،مرغ دل هوا کن(شور)

حسین وای حسین وای(نوا)

بسم الله،شده وقت رفتن عبدالله(واحد سنگین)

آبروی همه عالمی ابن کریم(واحد)

بنی ،بنی،قتلوک،ذبحوک(شور)

ای خشکیده حلقوم،مظلوم حسین(شور)

چه کربلاست،چه بربلاست(شور)

برادر سلیمان زمانی (شور)

خواب دیدم،مسافرم،مسافر کربلا(شور)

 

دریافت شب ششم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

قاسم نرو،دلمو پریشون نکن(زمینه)

از حسن هرکه بر دل کینه داشت(شور)

قاسم بن الحسن،قاسم بن الحسن(نوا)

من حرم نبینم می میرم،پای ضریح نشیم میمیرم(شور)

زیباترین رجز شد،این نوحه خونی من(واحد سنگین)

حرم رویای شیرین شب هامه(واحد)

نوای حسین(شور)

بی کلاه خود و بی زره می یاد(شور)

شکر خدا که نان شب ما حسین شد(شور)

اسم تو افضل اذکارم،با نوکری میبالم(شور)

ارباب کربلات حالی داره(شور)

 

دریافت شب هفتم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

روضه بخش سوم

روضه بخش چهارم

بابا بهم زن لبخندم،آروم جون من فرزندم(زمینه)

یا رضی الحسین،علی لالای(نوا)

محکم بگیر رشته قنداقه اش به دست،باب الحوائج است اگر شیرخواره است(رجزخوانی)

خدا کنه بارون بباره،بباره(شور)

لالا کبوتر من،لالا گل ناز من ای اصغرمن(واحد سنگین)

سینه زنی کارمه،این افتخارمه(واحد)

تا که پرسیدم که قلبم عشق چیست(رجزخوانی)

زودی بگو برو نمیرم،به خدا بدون و میمیرم(شور)

دیگه دارم می میرم تو خودت که شاهدی(شور)

حضرت زهرا خشومد میگه به این همه سینه زنای غمت(شور)

 

دریافت شب هشتم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

روضه بخش سوم

اذان بگو بابا بلال لشکرم،اکبرم(زمینه)

اربعا اربعا(نوا)

خداحافظ پدرم دلگیرم،خدا حافظ که میمیرم(شور)

نوکرم من،نوکرم من،به حرم پرم بده کبوترم من(شور)

خزان زندگی برجانت افتاد(واحد)

پر زده مرغ دلم تا حرم(واحد)

دیوانه می شود دل عاشق در این حرم(رجزخوانی)

هروله کنان با شور و نوا،هروله کنان به یاد شهدا(شور)

پاشو پسرم،مگه نمیبینی برات کف می زنن(شور)

حسرت حرمت روی دلمه(شور)

 

دریافت شب نهم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

قرارمون چی شد بابا،چرا نیومدی(روضه)

میری از برم دلگیرم،پشت و پناه من شمشیرم(زمینه)

بعد از اذان ظهر هوا پر غبار شد(شور)

اناعلیه الراجعون،عباس من غرق به خون(شور)

ساقی العطشان،یا ساقی العطشان(نوا)

چشم به راه روز تاسوعاییم،منتظر غروب عاشورایم(شور)

لشکر به فرار آمده است(شور)

آبروی حرم می ریزه ،نرو ابافضل(واحد سنگین)

همه جا ضرب المثل،صاحب علم و کتل(واحد)

از زخم های گوشه ابروی من مپرس(رجزخوانی)

زیر علم بگو حسین،شوق حرم بگو حسین،قدم بگو حسین(شور)

آی سینه زن سرت رو بالا کن،زود خودت رو توی حرم جا کن(شور)

ذکر امیرالمومنین

 

دریافت شب دهم محرم الحرام92

روضه بخش اول

روضه بخش دوم

هله هله هله،برای سرت می دن صله(شور)

السلام علیک قتیل عبرات(شور)

یا ایتها النفس مطمئنه(شور)

عاشورا رسیده وقت مقتله ،زینب روی تله(شور)

یا ذبیح العطشان،یا قتیلالعریان(نوا)

حسین،وای از لب عطشانت(شور)

شب عاشورا،شب اشک ،گریه و دعا(واحد سنگین)

حسین از بلندی مرکب سرنگون شده ای(شور)

ذکر ارباب

دل خواهرت شکست،بدنت زهم گسست(شور)

علی جانم؛علی علی لای لای(شور)

برچسب ها محمرم ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجمد در تاریخ 1392/09/09 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشی اگه میشه منو هم لینگ کنید
sadatrayana.blogfa.com
پاسخ : سلام دوست عزیز ابتدا لینک مارادرسایت خودقراردهید بعد به ما اطلاع دهید تا لینک شما درسایت ما قراربگیرد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • وبلاگ کربلایی مجتبی حسین پور
  • هیئت سردار کربلا مشهد مقدس
  • هییت سائلین حضرت زینب(س)
  • دانلودمداحی کربلایی کاوه فرهنگیان
  • نوای حرم
  • ذاکرین نام آشنا
  • هیئت محبان اهل بیت(ع) قره چپق
  • هیئت عزاداران عشاق الحسین(ع)ارادتمندان به حضرت رقیه(س)
  • سایت هوای حرم
  • ذاکر اهل بیت(ع)علیرضاقلیچ
  • سایت ذاکرین شهرستان لنگرود
  • مداح هادی غفوری
  • سایت تازیانه
  • متن و سبک مداحی
  • بانک نوحه و مداحی
  • اشک های عاشورایی
  • هیات قاسمیون رشت
  • مادحین313
  • 'گروه طراحی اسلامی امین گرافیک
  • فدائیان (نوای رضا اسکندرمحسنی)
  • رسالت نوکری
  • هیئت ذاکرین قمربنی هاشم(ع) زاهدان
  • هواداران کربلایی مجید نریمانی
  • هیت عشاق الحسین مداح حاج روح الله غلامی
  • جامع ترین گالری عکسهای مذهبی و اسلامی
  • یک پله مانده تا او
  • محفل عباسیون
  • هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت
  • هیئت مذهبی رقیه جان_ مشهد الرضا
  • تارنمای کربلایی کریم عبدالملکی
  • نوای سینا خوشرفتار
  • دانلود مداحى مصطفى اميرى
  • هیئت غریبان حضرت فاطمه رفسنجان
  • خادمان جوان حرم رضوی
  • مادحین شهرستان بم
  • شهادت امام صادق علیه السلام هیات مجنون الحسین مشهدالرضا
  • غریبان فاطمه رفسنجان
  • وب حاج مهدی سلحشور
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • رسانه مداح
  • هيئت مذهبي عشاق الحسين
  • تبادل لينك
  • تارنمای کربلایی مهدی خسروی
  • حسینیه بیت الزهرا(س)ترتب حیدریه
  • هیئت عاشقان بقیة الله (عج) مشهدالرضا
  • دین سالار
  • MONTAZERAN
  • عاشق منجی
  • تارنماي شخصي حاج صالح يوسفي
  • ?? ????
  • پايگاه اطلاع رساني وهابيت
  • مشعل اندیشه
  • جونم به لبم اومده
  • سیاسی فرهنگی اجتماعی
  • درباغ شهادت باز ،باز است
  • دختــــر چـــادری هــا
  • نگاهی نو به زندگی...
  • کانون فرهنگی و هنری مسجد امام عصر (عج)
  • خادمان جوان حرم رضوی
  • کوفی آخرالزمان...
  • مهدی فاطمه ( سلام الله علیها )
  • سفیرسپنتا
  • دنیا در نگاه من
  • بشارت ها
  • آفتاب تابان ولایت
  • هیئت انصارالحیدر (ع)مشهد الرضا
  • رضای شهید
  • مسافرمجنون
  • هیئت منتظران المهدی قم
  • جوانان فدک
  • او می آید..........
  • ♥♥ خــــــــدا دوســـــــتت دارم ♥♥
  • زیرسقف انتظار
  • مسجد المهدی ناجی اباد
  • ما اسلام ناب می خواهیم ، پس هستیم
  • امام رﺋوف
  • محفل بسجیان و رهروان شهدا قشم
  • یوسف گمگشته ی زهرا بیا
  • بسیج ومهدویت زرند
  • وبلاگ رسمي مداح اهلبيت حاج سيد جواد رفي
  • صوت العباس عالیشهر
  • islam
  • ضدشيطان
  • سخن دل
  • محبین امام حسن مجتبی(ع)خرم آباد
  • وبلاگ رسمی مداح و شاعر افشین زنگی
  • پایگاه مداحی حسن باقری
  • کربلایی محسن نیکزاد
  • مرکز دانلود مداحی رضاپیروی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    طرح ختم صلوات برای سلامتی آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 317
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 95
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 2,374
  • بازدید کلی : 364,809